50 dagar

Som rubriken säger är det bara 50 dagar kvar till ..... STUDENTEN !!
Ska bli så otroligt skönt att inte behöva tänka ett dugg på läxor osv efter det bara satsa på det man vill göra .
Min studentmössa är jag bokstavligen kär i och skorna mina är jag förälskad i . Jag tänker inte lägga ner flera tusen på kläderna jag ska ha på mig på studenten då jag tycker de är onödigt och har absolut inte pengar till de ... Och skorna som jag köpt kan jag absolut ha flera gånger .
Klänning har jag inte hittat än , då jag har en ganska konstig form på kroppen och som vanligt tycker jag inte om den , men jag har en "dröm" klänning i hjärnan men såklart finns inte nån liknande nånstans .
Men vi har fått in jätte fina klänningar på Lindex så jag tror de blir en därifrån , billigt och kan absolut användas flera gånger . Me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0