"På TV visar de dig hur tvättmedel tar bort blodfläckar hur lätt som helst. Jag tror att om du har en T-shirt med blodfläckar överallt så är inte tvätten ditt största problem."

Sitter på en ganska helt tråkig samhälls lektion, vi ska skriva om EU och grejer men jag kollar på en skit dålig film och pratar lite med Ida, vi slutar 14:50 idag sen ska jag träffa upp min fina Elin , vi ska fika och prata om allt, behövs verkligen !
Igår hade vi ju match mot killarna, fy fan va bra dom va,vi förlorade med 9-3 , men det va helt ok eftersom vi aldrig spelat ihop oss eller någonting, min instats var väl inte den bästa men men :)
Men nu ska lektionen sluta så ska stänga ner datorn  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0