the next three days

dåligt bloggande yes men har haft fullt upp och sprungit till det ena stället till det andra haha :)
men i torsdags till fredag sov jag hos bror och prata lite skit med han,sov ingenting på natten och spydde så gick inte till skolan på fredagen så var i lägenheten sen åkte jag hem.
Senare på dagen fixade jag mig och drog till Anna som vi skulle fira eftersom hon fyllde i onsdags.
Vi fixade mat och dukade och käkade och hade trevligt, hon öpnade presenter sen spelade vi lite kubb och lite spel inomus, Ida och jag var ju grymma!
sen fikade vi med kladdkaka ,kom hem runt 1 , kollade film sen somna jag !
Idag ska jag åka med mamma och pappa och hälsa på min moster och hennes nya hemma hos han, ska vara där en stund sen ikväll ska jag kolla fotboll med trevligt folk !
skriver senare idag.puss på dagen !
nya linnet.
149 kr ,Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0