onsdag

Yepp onsdag .. inte direkt den bästa dagen på veckan... jag är hur trött som helst och ville bara ligga kvar i sängen imorse, somnade med samhällsboken i ansiket nästan igår så vaknade inatt att det va lite svårt att sova haha :)
Jag har ju ett gammalt prov som jag ska göra idag, försöka fixa mina betyg lite nu på sluttampen , men men det är ett måste ! och jag måste verkligen ligga i....
men vädret gör ju en på ett mycket bättre humör, dock är ju lite orolig över att det kanske blir en väldigt dålig sommar eftersom det är så fint nu på våren... bara hoppas på det bästa !
Idag har jag skola sen efter den som slutar runt 3 ska jag ha träning, ser lite fram emot den. Vill att den ska vara rolig nu för en gång skull ...
Förre matchen va jag lite taggad och tog några bollar men vi förlorade.. känns som jag måste vänja mig med det den här sesongen.
stod med i tidingen oxå, Sala tidningen  och bild och allt ;)
ska försöka ta bild på det så får ni se :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0