nationella

Nationella kan ta sig någonstans och speciellt när bussen är försenad så man verkligen måste vara stressad och inte hinner hämta sin miniräknare så man inte kan ränka ut talen och vet att man kommer få IG.
Underbar start på dagen !
Sängen va ovanligt skön imorse och kunde inte dra mig ur den till sista mintuten nästan, stessade i mig frukosten och klädde på mig och sminkade mig och platta håret sen sprang jag till bussen.
Satt brevid två sötnosar på bussen medans jag var helt död.
Sitter i skolan nu och väntar på att tjejerna ska bli klara med nationella så vi kan äta för jag håller på att dö av hunger, sista lektionen är idrott och den är efter lunchen så ganska skön lektion idag endå,får se vad jag ska göra på idrotten om jag kanske ska gymma eller vara med på lektionen, har ju faktist match idag, i Enköping, ganska segt men men måste ju försöka hålla humöret uppe nu så länge jag kan tills jag kanske börjar gå på ett par förbannade krykor :) ( jag måste plugga när jag kommer hem oxå)
Nej nu ska jag kolla klart på filmen som jag kikar lite på , så får alla ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0