hej kul väder hej då

vädret kan ju bara ta sig någonstans.
Äntligen är det helg iaf, lång helg, jobbar inte imorgon eftersom det är midsommar, + jag slutade 2 idag istället för halv 4 , det e skönt :)
idag ska jag bara slappa, kanske får besök senare ikväll sen ska jag lägga mig tidigt , eftersom det är midsommar imorgon och då kommer man vara uppe mycket och kul att vara pigg hela dagen då !
Lite kompisar kommer och käkar, vi ska grilla och så sen åker vi någonstans vi får se vart . aja vi får se hur det blir :)
juste jag fixa ny kamera idag igen, den andra blev knas och jag hade öppetköp så fick ny, håller på att ladda den så bilder från middagen kommer sen någon dag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-24 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0