Hej Då !

Avslutningen va helt ok, inte för lång och inte för kort , läraren bjöd på vatten melon och andra goda saker , mums.
efter drog vi ner på stan Emma och jag och Ida, köpte sallad och jordgubbar och satte oss i stadsparken på bryggan och mös järnet, sen efter tag kom några killar i klassen, vi hade trevligt sen köpte vissa glass och sen drog vi åt olika håll, jag drog till lägenheten och väntade på pappa som skulle hämta upp mig.
Så nu sitter jag hemma och ska packa lite för senare ska vi ju till Kålmorden (Kolmården?), med Mamma ,Pappa,Martin bror min med familj( Malin ,Walter och Harry ) och syster Matilda men sin kille Martin .
Vi ska bo i stugor och mysa massor.
Haha ingen aning om vad jag ska packa !'
Bilder från avslutningen kommer senare för jag har sabbat min dator så kan inte fixa (a)
Men lite andra bilder kan ni få :*
Vi hörs efter helgen puss !
alex palex
blommis
badis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0