...........

Jag har inte suttit vid datorn på jätte länge och det har varit skönt !
Igår , onsdags va jag in till stan med Alexs familj och kikade på när han sprang ut in till vuxen livet, glad var han och det är förstårligt :)
Efter jag varit där och sedan hämtade upp han efter han åkte flaket åkte jag till mammas jobb ohc fixade om tre tanter med deras hår, de blev nöjda men det tog ett tag, sen åkte jag hem och packade sen vidare till gåvan och fortsätta fira Alex, vi pratade massor sen kom lite kompisar till han och vi drack sen blev det lite fylla men riktigt kul va det !:)
Grattis fina Alexander !
Idag har jag varit hos bror min med lite av familjen , vi åt och fikade och pratade , riktigt mysigt !
IMORRN SKA JAG TRÄFFA ELIN , det va alldeles för länge sen nu och jag ser fram emot det massor .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0