slapp hit och dit

Idag har verkligen varit en slapp dag, läst LITE läxor, kollat på två filmer :o sen har jag fixat naglarna igen så dom blev fina efter nyår haha :)
Imorgon ska jag ta 12:27 bussen till Cheyenne med Ida, ska fixa lines, sen ska Ida och jag gå på stan och kika lite sen har jag dit på Darkwell 17:20, ska fixa min percing som jag är mer än taggad på nu ! :D
Men ikväll blir det bara ännu mer slapp, måste börja träna snart igen känner jag haha :$
Sen vill jag ge en hälsning till X som är i Australien och har det skönt !
Ska lägga in det senaste jag köpt oxå, det kommer i nästa inlägg, puss :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med percingen imorgon, jag förväntar mig att se en bild på den här sen ;)

2011-01-04 @ 19:46:35
URL: http://emmahelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0