only girl

yes :)
riktigt nice dag,kväll och fredag morgon !
började med att jag åkte till Lena runt halv 3 , satt och pratade lite sen kom Louise och vi gjorde oss iordning och prata massa skit, som vanligt haha.
Sen bjöd Lenas mamma oss på Jarlis, riktigt gott, jag tog deras sjukligt goda chickenbits !
Efter vi väntat i år på maten och bokstavligen slängt i oss maten för vi va så hungriga så skjutsade hon oss till Vänge, till Rebecka där det va en liten fest, kul att träffa nytt folk !
Ringde bror min som kom och hämtade mig och några som jag träffade där, han släppte av oss vid en av killarna, jag stannade där, dom lagade mat och vi pratade och hade jävligt roligt !
Sen runt 5 gick jag hem till bror min :)
kunde inte sova så bra för örat ... :( men ställde klockan på 09:00 för jag skulle träffa syster men när jag ringer får jag höra att hon dissat mig så nu är jag kvar här hos Morgan , ska gå och handla till honom snart, sen ska jag ta halv 2 bussen till Sala, kolla på en liten fotbolls med Andréa :)
det ska börja 15:00 och sluta runt 20:00 :)
det är min dag och jag vill påminna er om att jag har fått iordning på min mobil nu så har inga nummer så skicka gärna ett sms till mig med erat namn till : 0703184646
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0