''tjenare mannen''

Hej bakis tjej haha.
festen igår va helt okej , mycket dans och kyla , träffa mycket trevligt folk och några som inte behöver finnas .
Lena och jag kom hem till lägenheten runt 2 kanske, inte för sent, ganska skönt.. ringde lite folk , sen sov jag kanske en timme, kunde inte sova så bra haha :)
just nu ligger jag i soffan och chillar galet till Daniel Powters härliga stämma !
ska träffa Elin senare idag sen kolla Storvreta , lite innebandy sådär, imorrn drar jag till Bålstad och träffar Syster och Martin, ska sova över där så det blir nice :)



men nu måste jag vara lite depri och säga att jag inte verkligen orkar med mina fötter,dom tar verkligen livet av mig , hjälp  någon ?
uppdaterar från bålstad sen, är sämst på att skriva jag vet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0