''

''tjenare mannen''
Idrotts lektionen igår... den va helt sjuk, har aldrig varit så trött efter en idrotts lektion förut, friskis och svettis pass med en idrotts lärare som hade rökt på.
men det va skönt efter.. efter skolan åkte jag ner på stan och träffade sötnosen Elin , vi drog hem till henne och åt och pratade skit , sånt som behövs :*
Fick med Elin på träningen så vi tränade sen drog jag hem till Farmor.. fick som vanligt varm choklad och ägg macka, veckans bästa :D
Sov bra hela natten och fixade mig, satte på mig luffis kläder men fan så skönt det e .
dagen idag ser jag inte fram emot haha... har naturkunskaps prov.. IG hej !
efter skolan ska jag bara hem och plugga lite .
skriver ett inlägg när jag kommer hem :)



Kommentarer
Postat av: lena

fan va snygg du är malli! :)<3

2011-02-15 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0