våren är ungefär här nu

vilken vår sol det har kommit, legat ute och solat i 2 dagar nu, är som en röd tomat :$ ligger och solar i bikini och det e inte ens kallt, det är nästan som sommar värme wiewie :D
Idag har jag träning , sista innebandy träningen hoppas jag...
Hade match i söndags, träning måndag träning tisdag träning onsdag träning torsdag kanske... orkar inte :(((
är nästan helt matt nu, man blir lite seg av solen men det e så skönt så det gör mig absolut ingenting :D
kikar lite på kläder som jag verkligen ska köpa och nått jag verkligen ska köpa är jeansshortshängselbyxor, velat haft det ett tag nu så det ska inhandlas, beror på vad jag får för pengar till nästa månad
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0