tänk själv innan du tänker åt andra

Igår va jag sjuk så jag är riktigt trött idag och känner av allergin mer än allt annat och det suger, skulle kunna döda för att få det att försvinna..
Idag fick jag dra mig ur sängen för att komma upp, vill sova längre!
men just nu sitter jag och väntar på Ida eftersom hon har lektion och inte jag :D
vi har Matte  fem över halv 10 , sen efter det Engelska ,sen lunch och sist Bild och slutar Ida och jag för vi ska inte ha Svenska för vi måste hinna med 2 bussen , ganska skön dag alltså :)
Vi hade första fotbolls träningen på gräs igår och gissa om det va jobbigt, vaderna va inte riktigt vana med det, sen när man skulle slänga sig dunsta det bara, man är van att kunna glida lite fint, men absolut inte nu haha :)
jag skriver ett till inlägg sen tror jag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0