rubrik

sitter och väntar på Ida nu eftersom hon har tyska och jag inte har någon lektion, ganska skönt, är hungrig som en gris men lunch efter det här så det är lugnt :)
igår kom jag hem sent efter träningen som faktist gick väldigt bra, vi körde lite övningar sen spelade vi match i 1 timme, riktigt kul va det :)
Idag efter skolan hoppas jag att min bror Martin hämtar mig, eller att han slutar ungefär samma tid som mig så han kan hämta upp mig för då skjutsar han hem mig så jag kan hämta tränings kläder sen följer jag med han hem och träffar mina små skitar och Malin , sen på träning som jag längtar efter !

juste har fått ett papper från akademiska att de ska höra av sig inom 3 måndader om mina fötter så det är på god väg ! :D
ny drog ! han är så bra så jag vill gråta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0