jag lever..

otroligt dåligt bloggande från min sida de senaste dagarna men har verkligen inte haft lust eller inte haft något roligt att skriva om. så det blir ett ganska långt inlägg nu så stå ut!
mitt lov har varit väldigt lugnt då jag inte gjort så väldigt mycket, träffat mycket olika folk och åkte till syster i bålsta , sen har det ju varit så underbart väder så jag har solat massor ! men skulle ju vara roligare om det syndes ! suck.
min påsk , som jag firade igår ( måndag) va mysig men min ''lilla'' släkt/familj, vi va tvunga att ha den igår eftersom alla skulle kunna komma.
men innan alla kom va jag i Heby och spelade derby mot Heby, det slutade med att jag höll nollan mot 13, ganska skönt att hålla nollan helgen innan serie premiär.woho.
just nu sitter jag i skolan, fast jag börjar 10:30, men jag ORKAR INTE cykla ner till bussen på morgonen eftersom jag bor i skogen ochd det bara finns en buss på morgonen,men senare idag hoppas jag på att jag slutar prick någonting så jag missar min buss precis så jag MÅSTE gå och köpa nått klädesplagg på HM som jag bara vill ha för pengarna jag fick av Farmor igår !
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   RSS 2.0